Facebook annoncering
Fordi det er der, dine kunder er
Standouts stærke hold af eksperter i sociale medier kan svare på, hvordan du via annoncering på Facebook kan styrke dit brand, få flere kunder, og hvordan du bedst kommunikerer med dine kunder på denne kanal.
Facebook tilbyder et hav af forskellige annonceringsmuligheder og kampagnetyper, bl.a.:
Vi har omfattende erfaring med Facebook, og vi holder os løbende opdateret på den nyeste viden og trends inden for feltet. Kontakt os for en snak om, hvordan vi kan hjælpe dig med succesfuld annoncering på Facebook – så du kan koncentrere dig om dine kerneforretning.
Der findes utrolig mange spændende annonceformater på Facebook – alt lige fra levende billeder til formater, hvor du kan vise flere produkter på én gang. Vores specialister finder de annonceringsmuligheder, der matcher din forretning og dine målsætninger og sørger for løbende optimering af kampagnerne samt rapportering af de opnåede resultater.
Facebook kampagner kan målrettes meget specifikt med budskaber, så de henvender sig til de potentielle og eksisterende kunder, der tidligere har besøgt din hjemmeside. Det er en ekstremt effektiv markedsføringskanal. Vi har stor erfaring med opsætning af remarketing kampagner, og vi sørger for knivskarpe remarketing målgrupper.
Med et Marketing Team hos Standout er du ikke begrænset til fx at have enten LinkedIn eller Facebook, – du har derimod adgang til alle vores ydelser. Din virksomheds projekt bliver vendt løbende på møder i marketingafdelingen og din Marketing Manager planlægger indsatsen ud fra jeres mål og aktuelle resultater.
Vores marketing team består af ca. 25 specialister, der alle har erfaring med en bred vifte af brancher, og der vil næsten altid være en, der har kendskab til netop din branche. Og hvis ikke, er vi friske på at lære mere!
Når vi opsætter en Facebook kampagne, tager vi udgangspunkt i din hjemmeside, dit reklamemateriale og dine forretningsmål. Vi sikrer, at de rette annonceformater anvendes, og at kampagnerne indeholder alt det nødvendige:
Vi har skarpt fokus på at sikre, at din Facebook annoncering giver det størst mulige afkast – for din succes er vores succes.
Remarketing kampagner målrettes specifikt mod brugere, der tidligere har besøgt din hjemmeside – eller konkurrenters hjemmeside. Disse brugere er længere nede i købstragten, hvorfor de er en meget attraktiv målgruppe.
Hvis din virksomhed er aktiv på Facebook og Instagram, bør du derfor opsætte en Facebook Pixel. Det gøres via et script, der affyrer en sporingstracker på hjemmesidens besøgende.
For at annoncerne målrettes mod denne gruppe, skal den oprettes i Facebook Business Manager. Her kan du også oprette lookalike-målgrupper – altså personer som Facebook vurderer minder om de brugere, der har besøgt din hjemmeside. Denne gruppe er særligt interessant, når der skal hverves nye kunder og vindes markedsandele.
OBS! Det er ikke muligt at spore bagud i tiden. Sporing starter altså først den dag, du får Facebook Pixel Code installeret. Vi anbefaler alle vores kunder at installere Facebook Pixel – også selvom du endnu ikke er i gang med markedsføring på Facebook. Pixlen vil indsamle data, der kan bruges fra den dag, du starter din annoncering på Facebook. Vi sørger naturligvis for at alt det tekniske og opsætning af målgrupper m.m.
Facebook remarketing – også kaldet Facebook pixel – er et sporingsværktøj, som sporer de brugere, der allerede har besøgt din hjemmeside, og som kender dig og dit brand. Data for denne målgruppe kan derefter bruges til at annoncere direkte til dem om fx nye services, produkter.
Support og salg
Mandag – Torsdag: 09:00 – 16:00
Fredag: 09:00 – 15:00
Bogholderi
Mandag – Fredag: 10:00 – 15:00 (Lukket ml. 11:30 - 12:00)
Standoutmedia er et webbureau man kan regne med
De svare hurtigt på ens forespørgelser. Jeg har i mange år arbejdet med langt større bureauer og her mødte man ikke den samme fleksibilitet og hurtig behandling. Ud over at de er hurtige til at løse opgaverne, så er det også nogle utrolig søde mennesker der arbejder der.
- Pernille Hove, 5/5 stjerner